Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MAKARGINA | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresŁódź zarejestrowany02.11.2006 @15:08:16 ostatnio na stronie20.11.2017 @22:41:40
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwjabuszko.com.pl
digarty274 komentarze17847 posty na forum48

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tHx    01.08.2014 @13:18:39
~wincekpawel    30.07.2014 @21:06:16
dzieki
~peppero    30.07.2014 @10:40:45
dzięki! ; )
_______
https://www.facebook.com/cirrus.pepper.art

- echoes and silence, patience and grace -
~boros2    14.07.2014 @17:46:52
Dziękuję za polubienie mojej pracy
~Rampage    28.06.2014 @22:35:44
Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz :D
~szymanna    15.06.2014 @20:44:01
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~Riina88    04.06.2014 @10:03:28
dziękuję i pozdrawiam
~jotha    15.05.2014 @12:36:50
Fajne zdjęcia, z zębem Można poobserwować?
~jotha    15.05.2014 @11:07:57
Kiedy się już MAKARGINA
Do zdjęć szykować zaczyna
Modelki szepczą w grupie
Znów pływać będziem w zupie
I w strachu drżą bidule
Że je potopi w ogóle

Ma wymagania niemałe
Lecz fotki są doskonałe
~paniemm    05.05.2014 @16:16:59
dzięki za odwiedziny i docenienie
pozdrawiam.
_______
`patrz oczyma, fotografuj sercem.
zapraszam do wchodzenia, lajkowania i komentowania
~szymanna    03.05.2014 @11:11:09
niezwykła seria MAKARGINO

z Duszą
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~grzesznica91    02.05.2014 @20:07:09
Dziękuję i zapraszam ponownie.
~Sareth    01.05.2014 @22:54:51
dzięki za watcha
~forrest777    28.04.2014 @16:18:27
~snap2    12.04.2014 @17:37:26
~kiss666    16.05.2012 @11:48:53
Dziękuję
_______
"...dam ci rade, zastanow sie, zanim cokolwiek powiesz..."
~blajan    29.12.2011 @13:44:59
cudowna galeria proponuje obejrzec od deski do deski od samego początku które zrobione były mp trójką az po pełną klatkę (ale tu bardziej mi chodzi rozwój użytkownika a nie techniki !!!) kawal świetnej roboty gratuluje .
~pse2    05.12.2011 @16:41:33
swietna galeria , szczególnie ostatnie prace .
widac progres od chwili wrzucenia pierwszych prac .
brawo , tak trzymaj . bede zagladal ...
_______
Liga Mistrzów Fotografii :
http://www.digart.pl/grupy/15771/LIGA_MISTRZOW_FOTOGRAFII

Grupa dla fotografów, którzy nie tolerują kiczu i ocen w stylu REW za REW
~Trine    06.08.2011 @21:54:40
Dzieki
~NotImportant    23.03.2011 @18:34:45
Dzięki wielkie! :D
_______
...~~~*** Tutoriale z digital paintingu: http://hakeme.pl/ ***~~~...

I am just someone. Someone Not Important at all.
~inwersja    21.02.2011 @21:21:05
miło mi
~EmiliaZ    09.02.2011 @01:06:48
Witam bardzo fajna galeriapozdrawiam
~Metamorfinna    01.02.2011 @19:44:18
Dzięki Bałam się Twojego komentarza... uff
~Metamorfinna    15.01.2011 @17:29:31
Dzięki wielkie mam nadzieję że uda mi się go zrealizować... właśnie skończyłam pewną sukienkę i teraz muszę zrobić względnie dobre zdjęcia i też wyląduje na digartcie...
~feefee    13.06.2010 @17:01:34
brawa za galerie, bardzo mi się podobuje
_______
niczego nie udawaj
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 67 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt